SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

 

Splošni pogoji spletne trgovine podjetja Laj d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino vrecka.si (v nadaljevanju »trgovina« ) upravlja podjetje Laj d.o.o., Zg. Duplek 49b, Spodnji Duplek, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Registracija kupca ni obvezna za nakup v spletni trgovini, vendar pa pospeši proceduro pri nakupu. Vsi podatki registracije so namenjeni samo interni uporabi trgovine za hitrejše delo in niso javno dostopni.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine vrecka.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Ponudba artiklov

Ponudba artiklov preko spletne trgovine se s časom lahko spreminja v odvisnosti od povpraševanja na tržišču in proizvodnje v Laj d.o.o.. Prav tako se lahko spreminjajo cene v odvisnosti od pogojev na tržišču.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

z gotovino ob prevzemu* blaga, prek Dpd hitre pošte, pri katerem si le ta zaračuna 0,82eur+ddv za poslovanje z gotovino (to prikažemo kot postavko po povzetju)

z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine vrecka.si po predračunu.

 

 *Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Laj d.o.o. (po ponudbi/predračunu).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, ki je prilepljen na paketu, z razčlenjenimi stroški nakupa. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

 Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o Potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

  1. Kupec v košarico uvrsti artikle ki jih izbere v spletni trgovini vrecka.si. Nato odpre košarico, preveri količino in dimenzijo artikla, ter izpolni vse potrebne podatke za nakup, stisne gumb nadaljuj in določi način plačila (po povzetju ali po predračunu), ter potrdi naročilo.

 

  1. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti  specifikacijo naročila, v katerem so vsi potrebni podatki podjetja ponudnika, znesek naročila, dobavni rok in kontaktni podatki ponudnika in kupca.

 

 

  1.  Status naročila; Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

  1. Obdelava naročila; ponudnik pripravi naročilo in jo v roku največ dveh delovnih dneh odpošlje kupcu na naveden naslov za dostavo s hitro pošto Dpd.

 

  1. Vsa naročila in računi so elektronske oblike in so shranjena na strežniku ter v elektronski pošti ponudnika, na sedežu podjetja v Zg. Dupleku 49b, ter so kupcu na voljo ob predhodnem dogovoru s ponudnikom.

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo 8 dni po dobavi. V tem času naročilo preglejte in morebitne stvarne napake reklamirajte po e-mailu. Obvezno priložite račun in fotografije napak. Iz podjetja Laj d.o.o. vas bojo v naj krajšem možnem času kontaktirali in se dogovorili z vami o rešitvi.

 

Stvarna napaka (povzeto po 37. Členu ZVPot)

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Odstop od pogodbe v skladu z 43č. členom in 43d. členom po  ZVPot:

  1. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona .

 

  1. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

 

  1. Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena  teči z dnem sklenitve pogodbe.

 

5. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena  pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

Na podlagi 5. odstavka 43. č člena ZVPot kupec ne more odstopiti od pogodbe s ponudnikom, kadar na artikle potiskamo individualen logotip kupca.

 

43.d člen

 

  1. Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona  prenehajo obveznosti strank glede:
  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

 

  1. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

 

  1. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

 

  1. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

 

  1. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

 

  1. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 8 dnevnega roka za vračilo.

 

 

  1. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
  2. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

 

  1. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

 

  1. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena  in a43.e člena tega zakona .

 

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915 (obrazec za odstop od pogodbe)

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je samo ponudnik DPD d.o.o., stroške poštnine zaračunavmo po pogodbeni tarifi (od 0 do 2kg=3,20eur+ddv, od 2kg do 10kg=4,10eur+ddv, od 10kg do 20kg=5eur+ddv, od 20kg do 25kg=6eur+ddv, od25kg do 31,5kg=8eur+ddv).

V primeru napačne izbire artikla in ob predhodnem dogovoru s ponudnikom, kupec sam krije vse stroške dostave (prvo dostavo za napačen izdelek, dostavo za vračilo paketa in dostavo za pravilno izbran artikel). Kupec  pri vračilu paketa obvesti ponudnika in ga vrne preko ponudnika DPD hitre pošte ali Pošte Slovenije.

V primeru večjih količin artiklov izberemo najcenejšega prevoznika paletnih dostav in dostavimo stranki blago, po predhodnem dogovoru o ceni in dostavi med kupcem in ponudnikom.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Laj d.o.o., pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vrecka.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Individualno potiskane papirnate vrečke !

Kupec mora poslati logotip in specificirati barve po PANTONE U - uncoated lestvici. Če to ne stori proizvajalec vzame osnovno barvo po Pantone lestvici, ki je približek tega kar je stranka poslala v predogledu! 

V tem primeru lahko pride do nijansnih odstopanj, za katere Proizvajalec LAJ D.O.O ne odgovarja! 

Tisk se opravlja v tehniki Flexo tisk Proizvajalca strojev Alpina Gmc SRL, kateri je tudi postavil standarde kvalitete samega tiska na končane vrečke!

Pri tisku lahko pride prav tako odo nijansnih odstopanj zaradi kvalitete papirja, ki lahko niha! 

Ker je tisk na končane vrečke ROČNO DELO, so možna tudi kvalitativna odstopanja, za katere ni možna reklamacija.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru ne zmožnosti sporazumne rešitve je pristojno sodišče v Mariboru.

Laj d.o.o.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih